Inmiddels zijn er vele commerciële radiozenders, maar ooit, lang lang geleden was Radio 10 de eerste. Sinds de oprichting in 1988 zijn vele generaties opgegroeid met Radio10. Veel van onze adverteerders kiezen voor: Adverteren Radio 10.
Wat is de doelgroep van Radio10?
In de doelgroep 20-49 jarigen is Radio 10 een grote speler, komt dit overeen met jouw doelgroep? Overweeg dan zeker om radioreclame in te zetten op Radio 10. Iedere week stellen ruim 2 miljoenen luisteraars af op Radio 10. Je kunt dus een enorm bereik genereren.
Wat kost reclame op Radio 10?
Radioreclame kent als vuistregel dat je zo’n 5 a 6 keer per dag uitgezonden moet worden om effect te kunnen zien / meten. Hiervan uitgaande kost het gemiddeld €9.000,- om gedurende 5 werkdagen 5 keer per dag uitgezonden te worden op Radio 10.
Radio wordt altijd afgerekend per seconde, voor bovenstaande berekening zijn we uitgegaan uit van een radiocommercial van 10 seconden. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een radiospot van 5 seconden uit te zenden, dan halveer je je media kosten.
Voordelen radioreclame
Radioreclame is nog altijd een populair medium, Radio 10 heeft als extra voordeel dat veel Nederlanders met de zender zijn opgegroeid. Dit zorgt ervoor dat Radio 10 als betrouwbaarder en authentieker wordt ervaren dan veel nieuwere radiostations. Deze betrouwbaarheid en authenticiteit straalt af op jouw merk wanneer je adverteert op Radio 10.
Maak impact met radio advertenties
Miljoenen Nederlanders horen jouw radiospot, je maakt impact met radio advertenties. Als je al eerder op de radio hebt geadverteerd weet je dat, al na het eerste uitzendmoment krijg je e-mails en telefoons binnen van klanten en leveranciers. Je wordt gehoord!
Binnen enkele dagen live
Indien gewenst kun je binnen enkele dagen live. En dan bedoelen we vanaf het moment dat je contact met ons opneemt. Zeker als de inhoud van de spot al duidelijk is.
Betaalbaar adverteren
Radioreclame is betaalbaar, zowel de productiekosten als de uitzendkosten zijn voor nagenoeg ieder bedrijf te overzien. Zeker als je het slim aanpakt, en dat is waar we bij One Media voor staan: het maximale uit jouw budget halen. Hoe groot of klein je budget ook is.